Procedura Postępowania Reklamacyjnego
- Klient ma prawo oczekiwać, iż spełnione zostaną założone cele oraz warunki określone w zawartym kontrakcie.
- Instytucja szkoleniowa ma prawo oczekiwać, iż klient wywiąże się z warunków określonych w zawartym kontrakcie.
Uczestnik szkolenia może złożyć skargę lub reklamację jeśli ma zastrzeżenia do kwestii realizacji zawartego kontraktu:
- Skarga lub reklamacja powinna zostać złożona w formie pisemnej, drogą elektroniczną lub doręczona osobiście do biura firmy.
- Reklamację można złożyć najpóźniej w ciągu 7 dni licząc od dnia zakończenia szkolenia
- Organizator szkolenia ma 14 dni roboczych na rozpatrzenie reklamacji,.
Możliwe formy rekompensaty:
- powtórzenie szkolenia w innym terminie
- zniżka 10% na kolejne szkolenie
- otrzymanie dodatkowych materiałów edukacyjnych
Pozostałe kwestie związane z reklamacją normowane są przez Kodeks Cywilny.
W przypadku nieprzewidzianych sytuacji prosimy kontaktować się z właścicielem firmy: Weronika Banet tel. 694-267-566