Procedura Postępowania Reklamacyjnego

  • Klient ma prawo oczekiwać, iż spełnione zostaną założone cele oraz warunki określone w zawartym kontrakcie.
  • Instytucja szkoleniowa ma prawo oczekiwać, iż klient wywiąże się z warunków określonych w zawartym kontrakcie.

Uczestnik szkolenia może złożyć skargę lub reklamację jeśli ma zastrzeżenia  do kwestii realizacji zawartego kontraktu:

  • Skarga lub reklamacja powinna zostać złożona w formie pisemnej, drogą elektroniczną lub doręczona osobiście do biura firmy.
  • Reklamację można złożyć najpóźniej w ciągu 7 dni licząc od dnia zakończenia szkolenia
  • Organizator szkolenia ma 14 dni roboczych na rozpatrzenie reklamacji,.

Możliwe formy rekompensaty:

  • powtórzenie szkolenia w innym terminie
  • zniżka 10% na kolejne szkolenie
  • otrzymanie dodatkowych materiałów edukacyjnych

Pozostałe kwestie związane z reklamacją normowane są przez Kodeks Cywilny.

W przypadku nieprzewidzianych sytuacji prosimy kontaktować się z właścicielem firmy: Weronika Banet tel. 694-267-566